Trdo delo pri določeni dejavnosti je običajno dovolj za neogroženo delovanje podjetja, ni pa to vse, kar je potrebno za preboj na vrh. Še posebej na konkurenčnih trgih je treba poiskati prednost, ki omogoča preskok. Pogosto je ta prednost v nekaterih detajlih, ki se skrivajo v ozadju vsakdanjega delovnega procesa. V končni fazi morda razliko naredi vodenje kakovosti, ki poskrbi za uspešno in konsistentno zagotavljanje najvišje kakovosti izdelkov ali storitev, ali pa učinkovito upravljanje odnosov s strankami, ki poskrbi za redno vračanje starih in privabljanje novih strank.
Informacije o kakovosti izdelkov in storitev
Vodenje kakovosti izdelkov in storitev je pogosto precej zahtevno delo, je pa to seveda zelo odvisno od tega, za kakšno ponudbo pravzaprav gre. Pri prodaji sadja in zelenjave je treba na primer stalno preverjati, da so izdelki na prodajnih policah sveži in zreli, medtem ko je treba pri določenih storitvah skrbeti predvsem za to, da so pridobljeni ustrezni certifikati.
V vsakem primeru se na proces zagotavljanja kakovosti veže cela vrsta informacij in dokumentov. Če ne drugega je potrebno vsaj zabeležiti preverjanje kakovosti določenih izdelkov, pogosto pa je treba zapisati vse podrobnosti o pridobljenih potrdilih in nastaviti opomnike za podaljševanje potrdil.
Sistem za vodenje kakovosti zmore prav to, s tem pa zagotavlja konstantno in ažurno zagotavljanje kakovosti izdelkov in storitev v ponudbi.
Upravljanje odnosov s strankami
Upravljanje strank predstavlja prav tako kompleksno področje. Si pa nobeno podjetje ne more privoščiti, da se svojim kupcem ne bi maksimalno posvečalo. Stranke je treba dobro poznati, tako posamezno kot v celoti. Dobro je vedeti, koliko aktivnih strank sploh imamo, katere so najboljše, kje je še potencial za nove kupce …
Tudi za upravljanje odnosov s strankami je zelo dobro poseči po specializiranem programu. Ta bo samodejno sledil poslovanju in beležil podrobnosti o strankah, predvsem pa bo pripravil pregledna in uporabna poročila.