V mnogih primerih je najboljša možnost promocije Facebook oglaševanje – cenik je lahko za to precej ugoden, a le, če znamo oglaševanje dobro načrtovati in investicijo do potankosti izkoristiti. Kateri dejavniki vplivajo na to? Kar veliko jih je, vseh pa ne moremo obdržati pod nadzorom. To pomeni, da bo najbolje delo prepustiti strokovnjakom, ki bodo bistveno bolje obvladovali potek in učinek oglaševalske akcije, s tem pa seveda tudi izkoristek investicije.
Tudi pri oglaševanju na Facebooku je treba izbrati prave ključne besede in kampanjo načrtovati tako, da bomo dosegli pravi segment ciljne publike. V nekem smislu je to v tem omrežju dokaj enostavno, saj so uporabniki že razvrščeni po spolu, starosti, narodnosti in mnogih drugih lastnostih, ki jih uporabniki delijo z oglaševalci. Lahko pa to vodi tudi v zmedo, na voljo je namreč veliko možnosti, ki jih lahko prilagodimo. Tudi same ključne besede omogočajo veliko variacij in ni rečeno, da bodo prav tiste glavne oziroma najbolj opazne ponudile najboljši učinek. Pogosto je bolje izbrati daljše ali manj izrazite ključne besede, ki bodo med publiko zbudile več pozornosti.
Seveda pa je za Facebook oglaševanje cenik sestavljen iz cene, ki so predstavlja posamezen klik oziroma število prikazov oglasa. To pomeni, da je treba izkoristiti vsak klik oziroma prikaz, saj nas v nasprotnem primeru oglaševanje le stane, učinka pa ni. Prilagoditi bo treba torej oglas tako, da bodo nanj kliknili le tisti, od katerih si obetamo določen učinek. Zelo pomembno je tudi to, da obiskovalce vodimo na primerno pristajalno stran, kjer bodo sledili predvidenemu procesu. Če uspemo pristajalno stran do potankosti prilagoditi temu namenu, bo za Facebook oglaševanje cenik postal zelo ugoden, saj bo izkoristek večji. Pomagamo si lahko tako, da oglase usmerimo na vsebine znotraj omrežja, na primer na stran, profil ali dogodek, saj tako pridobimo zaupanje in zanimanje obiskovalcev.