Tudi poslovanje podjetij se vse bolj seli na splet, ne le sama ponudba oziroma prodaja. Podjetnikom so na voljo številna spletna orodja, ki olajšajo razne opravke pri upravljanju poslovanja, lahko pa s pomočjo teh rešitev dosegamo tudi boljše prodajne rezultate in nove poslovne uspehe. Za takšen učinek ni potrebno veliko – že osnovni elektronski arhiv naredi veliko razliko, saj že v izhodišču takšna orodja ponujajo zelo veliko.
Osnovni e-arhiv v prvi vrsti ponuja varno in učinkovito shrambo, kjer bo poslovna inteligenca varna pred raznimi grožnjami in tveganji fizičnega shranjevanja. Arhiv v poslovnem prostoru je izpostavljen različnim nevarnostim, ki lahko v trenutku uničijo vso shranjeno dokumentacijo, medtem ko bodo podatki v spletnem arhivu povsem na varnem, tudi če izgubimo ali uničimo računalnik. To funkcionalnost ponuja vsak spletni arhiv in prav to je tudi glavna odlika takšnega orodja. Ker moramo mnoge poslovne dokumente in podatke nujno hraniti, morda le začasno ali pa kar trajno, je treba arhiv imeti v vsakem primeru. Če se odločimo za spletno različico, lahko koristimo še nekatere dodatne prednosti, sploh če se poslužimo kakšnega naprednejšega orodja.
Ne glede na to, kakšen e-arhiv bomo izbrali, bomo v vsakem primeru koristili osnovne funkcionalnosti takšnih orodij. Poslovna inteligenca bo na varnem, dostopna z vsake lokacije ter na voljo več uporabnikom. Praktično vsak elektronski arhiv je poleg tega zelo pregleden in ponuja vsaj osnovne statistične podatke, spremljamo lahko tudi datume vnosov in sprememb.
Osnovni elektronski arhivi so brezplačni, zato predstavljajo zelo privlačno opcijo za podjetnike. Ker že osnovno orodje ponuja uporabne funkcionalnosti, se splača e-arhiv vsaj preizkusiti, verjetno pa bo uporabnost programa pokazala, da je smiselno takšno orodje uporabljati tudi nadalje in ga dodobra izkoristiti. Poslovna inteligenca bo postala uporabna, dokumenti bodo vedno pri roki, pomembni podatki pa bodo pregledno prikazani in na voljo vsem uporabnikom arhiva.