Optimizacija spletnega oglaševanja

Za učinkovito spletno oglaševanje bo treba optimizirati same oglase, vedeti pa moramo tudi, kako optimizirati spletno stran, da bo učinek oglaševanja kar najboljši.

Kako optimizirati spletne oglase?

Spletni oglasi so običajno dokaj enostavni, vključujejo nekaj vrstic besedila in povezavo. To je značilno za Google AdWords oglaševanje, ki je najbolj priljubljeno. Res je sicer, da Google AdWords oglaševanje vključuje tudi druge možnosti oglaševanja, na primer oglasne pasice, animacije in celo video oglase, a že besedilni oglasi so lahko čisto zadostni tudi za zahtevnejše oglaševalce.

To seveda velja le v primeru, da so oglasi dobro prilagojeni svojemu namenu. Pomembno je, da že takoj dobro predstavimo svojo ponudbo in opišemo cilj, do katerega vodi povezava v oglasu. Google AdWords oglaševanje je možno dobro izkoristiti, če se spoznamo na PPC oglaševanje – plačamo namreč le za klik na oglas, ne za vsak prikaz. To pomeni, da moramo že z besedilom oglasa h kliku nagovoriti le tiste, ki bodo nato izvedli nakup, drugih radovednežev pa se ne splača ciljati.

Kako optimizirati spletno stran?

Tudi spletna stran mora biti optimizirana za kar najboljši uspeh spletnega oglaševanja. Oglasi so namreč le ena plat zgodbe, na drugi strani pa imamo pristajalno stran, na kateri se znajdejo radovedni obiskovalci. Kako optimizirati spletno stran, da bo učinek oglaševanja kar najboljši? Predvsem mora biti pristajalna stran takšna, kot jo je napovedal oglas. Obiskovalec mora ob kliku na oglas priti tja, kamor je pričakoval. Pristajalna stran mora nato hitro voditi naprej skozi nakupni proces, ki ga oblikujemo tako, da je kar se da enostaven in eleganten. Najbolje je, da oglas vodi kar do obrazca za naročilo oziroma nakup.

Seveda so detajli še bistveno bolj kompleksni, odvisno od tega, kaj pravzaprav prodajamo oziroma tržimo, povsem svoja zgodba pa so spletišča, ki imajo kak drug cilj. V vsakem primeru pa je možno oglaševanje dobro optimizirati za kar najboljši učinek.